Helpdesk

Vi er klar, når du har brug for det!
Vores helpdesk består af et team af højt kvalificerede og erfarne konsulenter, der er uddannet i de nyeste teknologier på markedet. 


Ring til vores helpdesk 8853 0200

 
Vi er altid klar til at hjælpe dig med dine IT-problemer via mail eller telefon.

De fleste henvendelser klarer vi med det samme og de resterende bliver kvalificeret og løst inden for vores aftalte garanterede reaktionstid, med mindre vi aftaler andet.

Når vi modtager et support opkald, vurderer vi sammen med dig, hvilken prioritet og tidshorisont en given opgave har. På den måde sikrer vi afstemte forventninger, og tryghed for assistance der passer til dine behov i situationen.

Er der behov for det, kommer vi naturligvis også ud på jeres adresse.

Vi forstår hvor frustrende det kan være, hvis computeren driller. Derfor er det vigtigt, hurtigt at kunne komme i kontakt med kompetent assistance.

Hos os er det altid vores egne service mindede konsulenter, som svarer telefonen døgnet rundt.

 
Vil du vide mere
 
VIL DU VIDE MERE OM,

hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på: info@perspektiva-it.dk eller telefon: +45 8853 0200 for en uforpligtende snak.

 

7   12  

Hos Perspektiva IT er vi stolte over at kunne støtte op om FN’s Verdensmål med vores nyeste IT-investeringer, som giver os mulighed for at optimere mærkbart på de ressourcer, der tynger i det grønne regnskab.

Læs mere om vores miljøvenlige teknologier

Go to top

 

Perspektiva IT ApS,


Højvang 5,
4300 Holbæk
Tlf.: +45 8853 0200
Mail: salg@perspektiva-it.dk
www.perspektiva-it.dk

 

CVR. nr  2961 6892


Bank: Sparekassen Sjælland
Bankkontonr.:  0520-0000 386 497
IBAN  DK1705200000386497
Swift  SWESDK22
 

Vi støtter:


Hjertestarter

Logo MDN Hjemmeside Intranet 2016